Kaare var i foreningens tidlige år en af drivkræfterne, som for alvor satte foreningen på agilitydanmarkskortet.
I dagligdagen ydede Kaare en kæmpe indsats for foreningen som både instruktør og bestyrelsesmedlem - en indsats som fortjent blev belønnet med et æresmedlemskab, da Kaare efter mere end 20 års tro tjeneste valgte at fratræde som instruktør og udtræde af bestyrelsen.
Også på agilitykonkurrencebanerne i både ind- og udland var Kaare et kendt ansigt. I de tidlige år med hans golden retriever blanding Teidie, og senere med både hollandsk hyrdehund, border collie og shetland sheepdog. Vi er rigtig mange, som husker Kaare for hans ukuelige humør og optimisme, som - også efter konkurrencedeltagelsen måtte lægges på hylden p.g.a. sygdom - fortsat karakteriserede Kaare, når han lejlighedsvis kiggede forbi.
Kaare forlod os den 20. februar 2023, og blev i dag (4. marts) bisat fra Risbjerg Kapel i Hvidovre, hvor både familie og venner fik taget en værdig og ærefuld, men også alt for tidlig afsked med ham. Kaare blev kun 62 år.

Vi vil huske og savne dig. Vi ses på den anden side. Hvil i fred. Æret være Kaares minde