År 2018 blev endnu et fantastisk år for KAF. Lige om lidt "banker 2019 på døren", og i KAF er vi klar til endnu et forrygende år, som - ud over den daglige træning og forhåbentligt nogle kurser/temadage - bl.a. byder på tre stævner.
Vi håber også, at år 2019 bliver året, hvor vi for alvor får "sat strøm til" vores ambition/ønske om en indendørs træningsfacilitet

I begyndelsen af januar måned er det samtidig tid til at tage stilling til dit medlemskab af foreningen, når der sendes kontingentopkrævninger ud. Vi håber naturligvis, at du har lyst til/mod på at opretholde dit medlemskab af foreningen. Husk at opdatere dine betalingskortoplysninger, hvis du i årets løb har skiftet bank eller har modtaget et nyt betalingskort.

Med ønsket om et godt nytår til jer alle