Ca. 35 medlemmer og mere end 50 hunde havde den 28. oktober 2018 sat hinanden stævne til den årlige klubmesterskabskonkurrence i KAF.
Vejret viste sig fra sin kølige side, og mange af deltagerne havde da også fundet vintertøjet frem, men trods kulden blev der hele dagen vist stort engagement flot agility af de deltagende ekvipager.
Dagen startede med fælles morgenmad, så bunden var lagt til at påbegynde dagens konkurrencer. Til frokost stod menuen på grillmad (burgere og pølser).

Kl. ca. 16.00 løb den sidste hund i mål, og efter en hurtig oprydning kunne alle deltagerne samles i klubhuset til præmieoverrækkelse.
Klubmestre 2018 blev:
  • I Mesterklassen: Poul Lerche med Dizzy.
  • I Svendeklassen: Stine Bardram med Motive.
  • I Lærlingeklassen: Tanja Drews med Zida.
  • I Debutantklassen: Frank Strange med Unic.
  • I Babyklassen: Frank Rosengaard med IQ.
  • I Seniorklassen: Per Nielsen med Kiki.

De samlede resultater kan ses via dette LINK. Afslutningsvis skal der lyde et STORT tillykke til de 6 nye klubmestre