KAF klubmesterskab/sæsonafslutning 2024
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Kære medlemmer!

I indbydes hermed til at deltage i årets klubmesterskab/sæsonafslutning i Kvistgård Agility Forening, der i år afvikles: LØRDAG DEN 21. SEPTEMBER 2024 fra kl. 09.00 til kl. ca. 16.00.
Vi mødes på Bøgely, Borupvej 60E, 3320 Skævinge. Og der vil selvfølgelig blive afholdt klubmesterskab i både agility og i hoopers.

Til klubmesterskabet/sæsonafslutningen i agility dystes der i følgende klasser:

• Mikroklassen, som er for handlere med urutinerede/unge hunde over 15 mdr., der aldrig har deltaget i en agilitykonkurrence før - hverken officielt eller uofficielt.
  • Lærlingeklassen, som er for ekvipager, der deltager i klasse 1 ved DKK-officielle stævner, eller tidligere har deltaget i klubmesterskabet.
  • Svendeklassen, som er for rutinerede ekvipager, der deltager i klasse 2 ved DKK-officielle stævner.
  • Seniorklassen, som er for hunde over 7 år.
  • Mesterklassen, som er for ekvipager, der deltager i klasse 3 ved DKK-officielle stævner.

Store, intermediate, mellem og små hunde dyster mod hinanden i hver af de 5 klasser i et springløb og et agilityløb (mikroklassen dog to tilpassede springløb). Ekvipagen med sammenlagt færrest fejl og bedste tid kåres som Klubmester 2024. Banen for seniorhundene i agility vil være den samme, som benyttes i Svendeklassen (på nær hjulet), men springhøjden vil naturligvis være reduceret til seniorhøjde. Det er frivilligt, om hundeførere med hunde på 7 år og derover tilmelder sig seniorklassen eller de almindelige klasser.

I Hoopers dystes i klasserne mini begynder (for ekvipager, som ALDRIG HAR deltaget i officielle eller uofficielle konkurrencer). Derud over er der begynder og øvet klasse (for ekvipager, som HAR deltaget i officielle eller uofficielle konkurrencer). Store og små hunde dyster mod hinanden i hver af de tre klasser. Der løbes to løb i hver af de to klasser, og ekvipagen med færrest fejl og bedste tid kåres som Klubmester 2024.

Det vil naturligvis være muligt at deltage i både hoopers og agility med samme hund/forskellige hunde. Det er dog en forudsætning for deltagelse, at du enten er, eller har været aktivt trænende i den enkelte disciplin.

OBS: Hvis du tilmelder samme hund til både hoopers og agility, skal du tilmelde hunden både som hund nr. 1 (hoopers) og hund nr. 2 (agility).

Pris for deltagelse med hund i klubmesterskab/sæsonafslutning 2024 er gratis. Vi begynder dagen med lidt morgenmad. Ved frokosttid tænder vi grillen. Morgenmad og frokost sponseres af KAF. I frokosten er inkluderet drikkevarer (1 øl/sodavand/vand pr. person). Yderligere drikkevarer kan købes til rimelige priser. Dagen afsluttes med en præmieoverrækkelse og forventes slut senest kl. 16.00.

Ledsagere er meget velkomne både under konkurrencerne og til at deltage i morgenmad og frokost. Medbring selv evt. stævnetelt og selvfølgelig godt humør.

Tilmelding sker via Klubmodul. Har du eventuelle spørgsmål kan du skrive til bestyrelsen. Mail: bestyrelse@kaf-agility.dk
BEMÆRK, at sidste frist for tilmelding er MANDAG DEN 16. september 2024. Vi håber, at vi ses den 21. september

Bestyrelsen i KAF

16.09.2024