Klubmodul henter siden
AFLYST - KAF klubmesterskab/sæsonafslutning 2020
Tilmeldingsfrist er overskredet

Kære medlemmer!

Traditionen tro indbydes du hermed til at deltage i det årlige klubmesterskab/sæsonafslutning i Kvistgård Agility Forening, der i år afvikles:
LØRDAG DEN 3. OKTOBER 2020 FRA KL. 08.30 PÅ SKIBSTRUPVEJ 3 I BORSHOLM.

Som årets nyhed vil der i år også blive afholdt klubmesterskab i Rally O  Afhængig af antallet af tilmeldte vil der blive konkurreret i én el. to klasser (hhv. begynder/let øvet og øvet).

Til klubmesterskabet/sæsonafslutningen i agility dystes der i lighed med tidligere år i følgende klasser:
  • Babyklassen, som er for hunde, der endnu ikke er 15 mdr, eller stadig træner på PRE-school hold.
  • Debutantklassen, som er for handlere med urutinerede/unge hunde over 15 mdr., der aldrig har deltaget i en agilitykonkurrence før - hverken officielt, uofficielt, DAL eller DGI.
  • Lærlingeklassen, som er for ekvipager, der deltager i klasse 1 ved DKK-officielle stævner, eller tidligere har deltaget i DGI, DAL eller klubmesterskab.
  • Svendeklassen, som er for rutinerede ekvipager, der deltager i klasse 2 ved DKK-officielle stævner.
  • Seniorklassen, som er for hunde over 7 år.
  • Mesterklassen, som er for ekvipager, der deltager i klasse 3 ved DKK-officielle stævner.

Banen for seniorhundene vil være den samme, som benyttes i Svendeklassen (på nær hjulet), men springhøjden vil naturligvis være reduceret til seniorhøjde. Det er frivilligt, om hundeførere med hunde på 7 år og derover tilmelder sig seniorklassen eller de almindelige klasser.
Store, mellem og små hunde dyster mod hinanden i hver af de 6 klasser i både et springløb og et agilityløb (babyklassen dog to springløb). Ekvipagen med sammenlagt færrest fejl og bedste tid kåres som Klubmester 2020.

Det vil naturligvis være muligt at deltage i både rally-O og agility med samme hund/forskellige hunde.
OBS: Hvis du tilmelder samme hund til både rally-O og agility, skal du tilmelde hunden både som hund nr. 1 (rally-O) og hund nr. 2 (agility).

Pris for deltagelse med hund i klubmesterskab/sæsonafslutning 2020 er gratis.
Vi begynder dagen med lidt morgenmad. Ved frokosttid tænder vi grillen. Pris for morgenmad og frokost er 60,00 kr. pr. person (børn til og med 12 år dog 30,00 kr.). I frokosten er inkluderet drikkevarer (1 øl/sodavand/vand pr. person). Yderligere drikkevarer kan købes til rimelige priser.

Dagen afsluttes med en præmieoverrækkelse og forventes slut senest kl. 16.30. Der vil som minimum blive uddelt diplomer til alle og forskellige brugspræmier til nr. 1-5 i baby- og debutantklassen og nr. 1-3 i de øvrige klubmesterskabsklasser (både Rally-O og agility).

Ledsagere er - med forbehold for evt. COVID-19 begrænsninger - meget velkomne både under konkurrencerne og til at deltage i morgenmad og frokost. Medbring selv evt. stævnetelt og selvfølgelig godt humør.

Tilmelding sker via hjemmesiden (www.kaf-agility.dk). Men har du eventuelle spørgsmål kan du skrive til bestyrelsen. Mail: bestyrelse@kaf-agility.dk.
BEMÆRK, at sidste frist for tilmelding er den 1. oktober 2020.

Vel mødt den 3. oktober

Bestyrelsen i KAF