Klubmodul henter siden
Tilmeldingsfrist er overskredet
Hej alle

Landsomfattende stævne Dansk Agility Link 4. bane gennemløb. Se mere HER

Agilitysæsonen er ved at være slut for i år og vi er gået i "vinterhi" hos Træningshund.dk. Vi skal have afviklet årets 4. og sidste DAL-konkurrence i KAF i 2019.
Reglerne er ændret, så tredje og fjerde kvartal overlapper hinanden, det bevirker at vi kunne være fri for at løbe indendørs. Men med de nye faciliteter hos Træningshund prøver vi at afvikle det indendørs i år.
Vi har været omkring 30 ekvipager der løb de seneste 2 gange, så jeg håber det går med parkering og alm. plads den 1. december. Vi skal alle være opmærksomme på "færdselsreglerne" på Lysthøjgård. Tryk HER

For at undgå negative agilityoplevelser er det en betingelse for at deltage, at ekvipagen har deltaget i u-/officielle stævner og gennemført en agilitybane, og helst uden at blive diskvalificeret.
Selve DAL turneringen er blandt andet til for at hund og fører får et indblik i hvordan et agility stævne forløber, så du skal ikke holde dig tilbage, hvis du mener du er klar til at deltage. Er du i tvivl, så spørg din instruktør.
Før selve DAL-banen løbes, vil der være en banegennemløb på en opvarmningsbane, hvor vi må rette feltfejl og "fejl bane".

Mød glad op.

Niels Frederiksen
DAL-koordinator i KAF og på landsplan

PS: DAL er et af mange gratis tilbud til medlemmer af KAF. En væsentlig grund til, at vi kan gennemføre sådanne arrangementer uden brugerbetaling er, at KAF hvert år arrangerer og afholder officielle stævner, som giver foreningen en række indtægter. Indtægter som foruden gratisarrangementer for foreningens medlemmer også muliggør, at vi løbende kan vedligeholde og opdatere vores forhindringer, således at de altid lever op til de nationale og internationale standarder og sikkerhedskrav.
Dette er kun muligt, når vi alle sammen løfter i flok, og hver især stiller os til rådighed som "frivillige hjælpere" ved foreningens arrangementer. Uden jeres hjælp ville det ikke være muligt at opretholde det høje aktivitetsniveau, som vi gør, uanset om det drejer sig om interne arrangementer som DAL, klubmesterskab m.m. eller om arrangementer med eksterne deltagere i form af DGI- og DKK-stævner - ikke mindst Dania Cup, som vi jo gentager i uge 29/2020.
Det må I gerne have i tankerne, når I tilmelder jer til det næste KAF-arrangement
Tilmeldte
Tilmeldingsfrist
30.11.2019