Igen i år havde knap 35 medlemmer og 45 hunde sat hinanden stævne til den årlige klubmesterskabskonkurrence i KAF.
Vejret viste sig fra sin solrige, men samtidig kølige side. Således var der rimfrost i græsset, da dagens konkurrencer blev indledt, men trods det kølige vejr blev der hele dagen vist stort engagement og flot agility af de deltagende ekvipager.
Dagen startede med fælles morgenmad, så bunden var lagt til at påbegynde dagens konkurrencer. Til frokost stod menuen på frikadeller m. kold kartoffelsalat samt hjemmelavet pastasalat.

Kl. ca. 16.00 løb den sidste hund i mål, og efter en hurtig oprydning kunne alle deltagerne samles i klubhuset til præmieoverrækkelse.
Klubmestre 2019 blev:
  • I Mesterklassen: Poul Lerche med Dizzy.
  • I Svendeklassen: Hanni Zimmer med Cocktail.
  • I Lærlingeklassen: Tanja Drews med Zida.
  • I Debutantklassen: Stine Bergmann med Hero.
  • I Seniorklassen: Tina Marie Kromose med "lånehund" Nala.

De samlede resultater kan ses via dette LINK. Afslutningsvis skal der lyde et STORT tillykke til de 5 nye klubmestre