Klubmodul henter siden
Agility/Indendørshold/2KVT2021
Tilmeldingsfrist er overskredet
Invitation til KAF forårstræning (APR-JUN 2021) - AGILITY/INDENDØRS

KAF træning er i foråret henlagt til den store hundetræningshal i Kokkedal, som er beliggende på adressen Lysthøjgård, Vejenbrødvej 14, 2980 Kokkedal (benyt afkørsel 7 (Kokkedal) på E47).
Da parkeringsmulighederne foran/ved siden af hallen er begrænsede, skal parkering fortrinsvis ske på P-pladsen ved hovedhuset (den første indkørsel på Vejenbrødvej).

Der trænes i alt 11 gange i DEN STORE HAL i perioden primo april til ultimo juni 2021. Træningen foregår på hverdage. Holdsammensætning samt træningsdatoer og -tider for de forskellige hold fremgår af DETTE LINK.
Første træningsdag er mandag den 12. april 2021. Sidste træningsdag er fredag den 2. juli 2021.
Holdansvarlig for de enkelte hold inkl. mobiltelefonnummer fremgår ligeledes af linket.

BEMÆRK VENLIGST:

- Der vil være enkelte træningsfrie datoer grundet helligdage m.m. Se venligst datooversigten (linket).
- F
rem til COVID-19 restriktioner for indendørsaktiviteter lempes, gennemføres træningen UDEN fast instruktør.
- Holdsammensætning/instruktørfordeling må forventes justeret, når COVID-19 restriktionerne for indendørsaktiviteter lempes. Varsel herom vil tilgå de tilmeldte pr. mail.
- Der stilles ikke indledningsvis krav om "Coronapas" - men senere skærpelse kan blive nødvendig. Vi henstiller dog til, at alle udviser passende hensyn til hinanden, og opfordrer til at deltagere i træningen lader sig COVID-19 regelmæssigt (og gerne min. en gang om ugen).

Prisen for deltagelse på holdet er kr. 840,00 (hund nr. 1) eller kr. 675,00 (hund nr. 2 eller hold nr. 2).

Du kan vælge at betale via Klubmodul kortbetaling eller MobilePay (nr. 10930). Vælger du at betale for din deltagelse via MobilePay, er din deltagelse først bekræftet, når betalingen er gennemført. Når du tilmelder dig træningen på holdet, betragter vi tilbuddet som værende accepteret og økonomisk bindende. Betaling for din deltagelse skal ske senest fredag den 23. april 2021.

HUSK, at du grundet pladsen i hallen kun kan medbringe den hund, som du er tilmeldt med. Øvrige hunde må derfor blive hjemme eller i bilen.
HUSK også, at du gerne må melde afbud til den holdansvarlige, hvis du er forhindret i at deltage.
HUSK endelig, at udendørs fodtøj IKKE må benyttes under træning i hallen.

Tilmeldte
Tilmeldingsfrist