2. DAL Løb 2020

Hej alle

Landsomfattende konkurrence Dansk Agility Link.

Vi skal allerede have afviklet årets 2. DAL-konkurrence i KAF i 2020.

Vi har været omkring 30 ekvipager der løb de seneste gange, så jeg opfordrer alle til at overholde de sundhedsfaglige retningslinjer for at undgå Corona smitte.

Stop ny Corona smitte

Beskyt dig selv og andre med disse fem råd

VASK dine hænder tit

HOST eller nys altid i dit ærme

HOLD afstand

UNDGÅ håndtryk, kindkys og kram

VÆR opmærksom på rengøring

For at undgå negative agilityoplevelser er det en fordel for at deltage, at ekvipagen har deltaget i u-/officielle stævner og gennemført en agilitybane, og helst uden at blive diskvalificeret.

Selve DAL turneringen er blandt andet til for at hund og fører får et indblik i hvordan et agility stævne forløber, så du skal ikke holde dig tilbage, hvis du mener du er klar til at deltage. Er du i tvivl, så spørg din instruktør.

Før selve DAL-banen løbes, vil der være en banegennemløb på en opvarmningsbane, hvor vi må rette feltfejl og "fejl bane".

Mød glad op.

OBS: Der er INGEN træning for de faste træningshold denne dag

Niels Frederiksen

DAL-koordinator i KAF og på landsplan

PS: DAL er et af mange gratis tilbud til medlemmer af KAF. En væsentlig grund til, at vi kan gennemføre sådanne arrangementer uden brugerbetaling er, at KAF hvert år arrangerer og afholder officielle stævner, som giver foreningen en række indtægter. Indtægter som foruden gratisarrangementer for foreningens medlemmer også muliggør, at vi løbende kan vedligeholde og opdatere vores forhindringer, således at de altid lever op til de nationale og internationale standarder og sikkerhedskrav.
Dette er kun muligt, når vi alle sammen løfter i flok, og hver især stiller os til rådighed som "frivillige hjælpere" ved foreningens arrangementer. Uden jeres hjælp ville det ikke være muligt at opretholde det høje aktivitetsniveau, som vi gør, uanset om det drejer sig om interne arrangementer som DAL, klubmesterskab m.m. eller om arrangementer med eksterne deltagere i form af DGI- og DKK-stævner - ikke mindst Dania Cup, som vi jo gentager i 2023.

Det må I gerne have i tankerne, når I tilmelder jer til det næste KAF-arrangement

30.06.2020
30.06.2020 kl. 17.30 - 30.06.2020 kl. 21.00
Borsholm Idrætsanlæg